Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
The Future Past of Tourism
Historical Perspectives and Future Evolutions
von Una Mcmahon-Beattie, Ian Yeoman
Verlag: Channel View Publications
Reihe: The Future of Tourism Nr. 2
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-84541-707-9
Erschienen am 28.02.2020
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 22 mm [T]
Gewicht: 665 Gramm
Umfang: 332 Seiten

Preis: 161,90 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

161,90 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book offers a critical account of the historical evolution of tourism through the identification and discussion of key turning points. Based on these considerations, future turning points are identified and evaluated. The core findings of the book provide the first perspective on how the history of tourism will shape its future.



Ian Yeoman is a futurologist specializing in travel and tourism. Ian worked at VisitScotland where he established the process of futures thinking using a variety of techniques including economic modelling, trends analysis and scenario construction and now works at Victoria University of Wellington, New Zealand and the European Tourism Futures Institute, the Netherlands.

Una McMahon-Beattie is Head of Department for Hospitality and Tourism Management in the Ulster University Business School, Ulster University, Northern Ireland, UK. Her research includes tourism futures, revenue management and tourism and event marketing.


weitere Titel der Reihe