Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Tourism Research in China
Themes and Issues
von Huang, Ganghua Chen
Verlag: Channel View Publications
Reihe: Tourism Essentials Nr. 3
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-84541-547-1
Erschienen am 09.10.2015
Sprache: Englisch
Format: 213 mm [H] x 150 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 363 Gramm
Umfang: 168 Seiten

Preis: 162,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 25. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

162,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book provides critical in-depth reviews on key themes and issues in tourism research in China. These themes include: Chinese scholars' epistemological views of tourism, rural tourism development, community participation in tourism, tourist market and behaviour, tourist attraction management and tour guiding and interpretation in China.



Songshan (Sam) Huang is Associate Professor at the University of South Australia, Australia. He has been working in the field for over ten years and his research specialties are tourist behaviour, destination marketing, tour guiding and China tourism and hospitality.

Ganghua Chen is Associate Professor at Sun Yat-sen University, China. He has worked in the field of tourism studies for over six years and his main research interests are tourist behaviour, resort governance and tourism policy in China.


weitere Titel der Reihe