Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Inside City Tourism
A European Perspective
von John Heeley
Verlag: Channel View Publications
Reihe: Aspects of Tourism Nr. 47
Taschenbuch
ISBN: 978-1-84541-170-1
Erschienen am 21.02.2011
Sprache: Englisch
Format: 239 mm [H] x 159 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 297 Gramm
Umfang: 192 Seiten

Preis: 43,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 25. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

43,00 €
merken
zum E-Book (EPUB) 36,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book explores how cities use tourism to bolster their economies and image, appraising it in terms of history, measurement, structure, operations and leadership. It combines both theory and practice and uses new and original case materials to exemplify mainstream approaches to city marketing and identify recurrent problems and opportunities.



Dr John Heeley is currently Chief Executive Officer of European Cities Marketing - a network of tourist offices and convention bureaux drawn from Europe's leading cities who meet on a regular basis to benchmark and exchange best practice. Following his doctoral studies at the University of East Anglia, John lectured in tourism at Strathclyde Business School (1978-1990) before leaving academia to set up city marketing organisations for Sheffield, Coventry, Birmingham and Nottingham. In 2009 he established Best Destination Marketing as a vehicle within which to pursue consultancy, teaching and writing activities.


andere Formate
weitere Titel der Reihe