Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Language Teacher Noticing in Tasks
von Daniel O. Jackson
Verlag: Channel View Publications
Reihe: Psychology of Language Learning and Teaching Nr. 14
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 3 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-80041-125-8
Erschienen am 30.04.2021
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B]
Umfang: 192 Seiten

Preis: 35,49 €

35,49 €
merken
zum Hardcover 43,50 €
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Daniel O. Jackson is Associate Professor in the Department of English at Kanda University of International Studies, Japan. His research interests include language teacher noticing and task-based language teaching and he is the co-editor (with Gisela Granena and Yucel Yilmaz) of Cognitive Individual Differences in Second Language Processing and Acquisition (John Benjamins, 2016).



Tables and Figures
Acknowledgements
Abbreviations Used in the Book


Part 1: Situating Noticing among Teachers


1. Introduction and Overview


2. Noticing: An Integrative Perspective


3. Language Teacher Noticing


Part 2: A Study of Pre-Service Teachers


4. Contextualizing the Study


5. Researching Teacher Noticing


6. Influences on Teacher Noticing


7. Noticing of Embodied Resources


8. Noticing of Verbal Resources


9. Noticing and Pre-Service Teachers


Part 3: Conclusion


10. Future Directions


Appendices


References


Index


andere Formate
weitere Titel der Reihe