Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
In-Depth Market Research Interviews with Dead People: Bounty: A Short Story
von Alison Espach
Vorleser*in: Carol Monda, Neil Hellegers
Verlag: Brilliance Audio
Reihe: Audible Original Stories
MP3-CD
ISBN: 978-1-7997-9967-2
Erschienen am 05.07.2022
Sprache: Englisch
Spieldauer: 1 Stunden

Preis: 11,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 24. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

11,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

In this at-once hilarious and heartbreaking series, In-Depth Market Research Interviews with Dead People, Alison Espach explores our collective idiosyncrasies, neuroses, and desires through the consumer choices, big and small, that we face every day.

Was there any particular reason that, near the end of your lives, you suddenly stopped buying Bounty paper towels? So begins the first question from Bounty's market research representative to Paul and Maggie. In this unique short story, a couple who died suddenly in their 50s recounts their use of Bounty paper towels and their sudden switch to a bargain brand near the end of their lives. What appears to be a run-of-the-mill spat between spouses at the Stop & Shop is revealed to be a defining moment of a marriage years in decline and a chance for two people to make sense of their complicated past.


weitere Titel der Reihe