Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Autonomy Support Beyond the Language Learning Classroom
A Self-Determination Theory Perspective
von Jo Mynard, Scott J. Shelton-Strong
Verlag: Multilingual Matters
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78892-904-2
Erschienen am 01.04.2022
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 586 Gramm
Umfang: 278 Seiten

Preis: 153,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

153,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Through the application of self-determination theory (SDT) to research and practice, this book deepens our understanding of how autonomous language learning can be supported and understood outside of the classroom. The chapters deal with learning environments and open spaces, communities and relationships, and advising and self-access.



Jo Mynard is a Professor, Director of the Self-Access Learning Center and Director of the Research Institute for Learner Autonomy Education at Kanda University of International Studies, Japan. She is the lead author of Dynamics of a Social Language Learning Community: Beliefs, Membership and Identity (2020, Multilingual Matters).

Scott J. Shelton-Strong is a Learning Advisor and Lecturer at Kanda University of International Studies, Japan. His research focuses on advising in language learning, self-determination theory, reflection as autonomy support, emotions in language learning and the connections which interlink these to learner well-being and engagement.