Bücher Wenner
Fahrt zur Frankfurter Buchmesse im Oktober 2024
19.10.2024 um 06:00 Uhr
East Asian Perspectives on Silence in English Language Education
von Seiko Harumi, Jim King
Verlag: Multilingual Matters
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78892-676-8
Erschienen am 01.06.2020
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 16 mm [T]
Gewicht: 475 Gramm
Umfang: 202 Seiten

Preis: 141,10 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 19. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

141,10 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book provides a state-of-the-art account of current research on the relatively neglected, complex and ambiguous issue of silence within second language settings. The chapters use a range of theoretical approaches and research methodologies to explore silence within a variety of educational contexts connected to East Asia.



Jim King is based at the University of Leicester where he directs the institution's campus-based Masters courses in applied linguistics and English language teaching. His books include the monograph Silence in the Second Language Classroom (Palgrave, 2013) and the edited volume The Emotional Rollercoaster of Language Teaching (with Christina Gkonou and Jean-Marc Dewaele, Multilingual Matters, 2020).

Seiko Harumi is a Lecturer in Japanese and Applied Linguistics (Education) at SOAS, University of London. She has taught English, Applied Linguistics and Japanese in Japan and currently teaches in the United Kingdom. Her academic interests lie in classroom discourse, pragmatics, learner-centred reflective approaches in L2 learning and language pedagogy.