Bücher Wenner
Mirna Funk liest und spricht über "Von Juden lernen"
10.10.2024 um 19:30 Uhr
Critical Perspectives on Global Englishes in Asia
Language Policy, Curriculum, Pedagogy and Assessment
von Fan Fang, Handoyo Puji Widodo
Verlag: Multilingual Matters
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78892-409-2
Erschienen am 24.07.2019
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 504 Gramm
Umfang: 222 Seiten

Preis: 141,40 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 19. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

141,40 €
merken
zum E-Book (EPUB) 35,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

This book addresses the incorporation of Global Englishes into language policy and curriculum, pedagogy and assessment practices, and focuses on a wide range of geographical and language contexts. It will be of interest to policymakers, curriculum developers and practitioner-researchers in the area of English language education.



Fan Fang is an Associate Professor in the College of Liberal Arts, Shantou University, China. His research interests include Global Englishes, language attitudes, identity and intercultural communication. He has published various articles and chapters in the area of applied linguistics and education.

Handoyo Puji Widodo has taught English in China, Indonesia and the USA. Widodo has published extensively in refereed journals and edited volumes. His areas of specialization include language teaching methodology, language curriculum and materials development, systemic functional linguistics (SFL) in language education, and teacher professional development. His work has been grounded in socio-semiotic, socio-cognitive, sociocultural, and critical theories of language pedagogies.


andere Formate