Bücher Wenner
Vorlesetag - Das Schaf Rosa liebt Rosa
15.11.2024 um 15:00 Uhr
Self-Study of Language and Literacy Teacher Education Practices
von Megan Madigan Peercy, Judy Sharkey
Verlag: Emerald Publishing Limited
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-78754-538-0
Erschienen am 16.08.2018
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 157 mm [B] x 21 mm [T]
Gewicht: 598 Gramm
Umfang: 306 Seiten

Preis: 168,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 22. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

168,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Self-Study in Teacher Education Practices (S-STEP) contribute to teacher education in culturally and linguistically diverse communities and contexts. The chapters reflect the scholarly inquiry of teacher educators dedicated to investigating and improving their practice.



Judy Sharkey is Associate Professor in the Education Department at the University of New Hampshire. Before becoming a teacher educator, she taught English as a foreign language for ten years in countries in Asia, the Middle East, and Latin America. Her research focuses on teacher and student learning in multilingual/pluricultural urban communities. Megan Madigan Peercy is Associate Professor at the University of Maryland. Her research focuses on preparation and development of teachers throughout their careers, as they work with linguistically and culturally diverse learners. Her recent research appears in Teaching and Teacher Education, Action in Teacher Education, and the International Multilingual Research Journal.