Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Creating and Negotiating Collaborative Spaces for Socially¿Just Anti¿Bullying Interventions for K¿12 Schools(HC)
von Azadeh F. Osanloo, Cindy Reed, Jonathan P. Schwartz
Verlag: Information Age Publishing
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-68123-725-1
Erschienen am 10.11.2016
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 28 mm [T]
Gewicht: 827 Gramm
Umfang: 442 Seiten

Preis: 122,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 4. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

122,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

A volume in New Directions in Educational Leadership: Innovations in Research, Teaching, and Learning
emotional, and intellectual well¿being and development of youth. Creating and Negotiating Collaborative Spaces for Socially¿Just Anti¿
Bullying Interventions for K¿12 Schools is a theoretically and empirically grounded edited volume that describes practical ways to address
bullying at both systemic and individual levels. Central to the scope of the book is a diversity¿focused approach to assessing and
conceptualizing discrimination and bullying among marginalized youth, such as LGBTQ, mixed race, gifted and talented, and special needs
populations.
Interspersed with concrete, real¿life examples, each chapter in the volume expands on the multiple dimensions of bullying as well as
research¿backed anti¿bullying interventions. The book advances previous literature by addressing contemporary issues in bullying. Special
topics include teacher¿töstudent bullying, cyberbullying, restorative justice practices, and assessment of attitudes toward addressing
bullying.