Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Audio and Visual Analytics in Marketing and Artificial Empathy
von Shasha Lu, Hye-Jin Kim, Yinghui Zhou
Verlag: Now Publishers Inc
Taschenbuch
ISBN: 978-1-68083-970-8
Erschienen am 21.04.2022
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 5 mm [T]
Gewicht: 143 Gramm
Umfang: 84 Seiten

Preis: 75,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 18. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

75,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Audio and Visual Analytics in Marketing addresses questions around the application and use of audio/visual data analytics for business decision making in the post-digital economy. It does so by: (1) developing a framework for understanding the internal states of individuals based on audio/visual signals and incorporating works in the domain of audio/visual (A/V) data analytics into marketing research in order to identify future research opportunities; (2) providing an overview of methodologies that are commonly used in conducting research with A/V data; (3) providing a review of A/V analytics-based research in various business contexts; and (4) reviewing the business practices using A/V analytics and identifying the future trends in both research and business applications.
The rest of the monograph is organized as follows: The authors first propose a framework for A/V data-based research in the business domain and discuss how A/V data analytics can be used to support business decision making in various contexts. They then provide an overview of the key techniques and tools used in A/V data analytics and discuss the procedures and key methodological questions. Finally, they discuss how the A/V analytics has been used in business practices and its trend and future development.