Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Approaching Disparities in School Discipline
Theory, Research, Practice, and Social Change
von Anthony Adams
Verlag: IGI Global
Hardcover
ISBN: 978-1-6684-3360-7
Erschienen am 30.06.2022
Sprache: Englisch
Format: 254 mm [H] x 178 mm [B] x 20 mm [T]
Gewicht: 706 Gramm
Umfang: 376 Seiten

Preis: 178,70 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 4. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

178,70 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

School discipline is a leading cause of inequities in educational opportunities and contributes to the achievement gap. To understand where these disparities originate and what can be done to ensure students have an equal education, further study must be done. It is crucial for schools and educators to adjust their discipline policies in order to promote social change and support the learning of all students. Approaching Disparities in School Discipline: Theory, Research, Practice, and Social Change considers theory, research, methods, results, and discussions about social change and describes the school discipline quandary by presenting numerous frameworks for understanding disparities in school discipline. Covering a range of topics such as cultural bias, education reform, and school suspensions, this reference work is ideal for academicians, researchers, scholars, practitioners, instructors, and students.