Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Literacy Instruction for Students with Emotional and Behavioral Disorders
Research-Based Interventions for Classroom Practice (hc)
von Richard T. Boon, Lisa Bowman-Perrott, Mack D. Burke
Verlag: Information Age Publishing
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-64802-123-7
Erschienen am 10.08.2020
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 19 mm [T]
Gewicht: 563 Gramm
Umfang: 262 Seiten

Preis: 109,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 23. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

109,80 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

The purpose of Literacy Instruction for Students with Emotional and Behavioral Disorders: Research-Based Interventions for Classroom Practice is to provide educators with effective, research-based interventions to improve the literacy skills of students with emotional and behavioral disorders (EBD) in K-12 classrooms. This book identifies, defines, and describes a number of research-based literacy interventions, and discusses their effectiveness as supports for students with EBD. Also included are examples of and guidance for how educators can implement the interventions in the classroom. Topics on integrating the use of technology-based instruction, culturally and linguistically diverse learners, and considerations for working with students with EBD in alternative educational settings are discussed as well.