Bücher Wenner
Vorlesetag - Das Schaf Rosa liebt Rosa
15.11.2024 um 15:00 Uhr
Stress and Coping of English Learners
von Paul Chamness Miller, Teresa Rishel
Verlag: Information Age Publishing
Reihe: Research on Stress and Coping in Education
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-64113-150-6
Erschienen am 07.03.2018
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 539 Gramm
Umfang: 246 Seiten

Preis: 109,70 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 28. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

109,70 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Stress and Coping of English Learners addresses the many ways that ELs face academic and socioemotional stress in the K-12 school environment, the consequences of this stress at school, how they cope with this stress, and how school personnel and families can provide support and help. While enrollment in school programs offers assistance to many ELs, it often fails to provide the socioemotional support that ELs need as they navigate the rough waters of schooling. American schooling is often not prepared and/or unwilling to help ELs as they adapt to an unfamiliar language, culture, social norms, communication techniques, and teachers' expectations. Given the proper foundation and emotional support, ELs will be positioned for greater academic success, comfort at school, and a decrease in their sense of alienation in both the school environment and at home as they try to negotiate between two cultural environments.


weitere Titel der Reihe