Bücher Wenner
Bianca Iosivoni liest aus "Bad Vibes"
01.03.2025 um 19:30 Uhr
Educational Leaders Encouraging the Intellectual and Professional Capacity of Others
A Social Justice Agenda (Hc)
von Elizabeth Murakami-Ramalho, Anita Pankake
Verlag: Information Age Publishing
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-61735-624-7
Erschienen am 26.06.2012
Sprache: Englisch
Format: 240 mm [H] x 161 mm [B] x 25 mm [T]
Gewicht: 736 Gramm
Umfang: 380 Seiten

Preis: 110,40 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 5. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

110,40 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

This book examines how to encourage the development of others towards social justice practices. The processes
of development include practices such as mentoring, coaching, professional development, and the
exploration of alternatives to reculture the work environment and enhance collaborative partnerships.
Many groups play a role in the leadership and improvement of social justice opportunities in education,
such as students, new teachers, veteran teachers, teacher leaders, new campus leaders, veteran campus
leaders, parents, district leaders, non-certified school personnel and board of education members. Their preparation and development are explored in
this volume through the people's voices and experiences. Finally, challenges recognized in the effort to encourage the development of others, include
local and federal policies, new forms of academic delivery, and the preparation of leaders in ever-evolving educational structures. These issues are
fully explored with the aim of informing practitioners and scholars in the field of educational leadership.