Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Coarseness in U.S. Public Communication
von Philip Dalton, Eric Mark Kramer
Verlag: RLPG/Galleys
Reihe: The Fairleigh Dickinson University Press Series in Communication Studies
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-61147-503-6
Erschienen am 31.08.2012
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 157 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 535 Gramm
Umfang: 232 Seiten

Preis: 128,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 16. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

128,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung

Proceeding from the assumption that all manner of public communication in the United States is becoming increasingly coarse, this book argues that shared cultural notions of decency are being eroded by market logic-a decision making calculus based solely upon the aggregate preferences of self-interested individuals.



Contents
Introduction: Atlas Slouched
Chapter 1:  Noise, Fragmentation, and Absurdity in U.S. Public Communication
Chapter 2:  Coarseness in the Public Sphere
Chapter 3:  Coarseness in U.S. Politics
Chapter 4:  Coarseness and Reason
Chapter 5:  Art and Cultivated Vulgarity
Chapter 6:  Post-Denominational Christianity and Coarseness
Chapter 7:  Entertainment and the Entertainment Market-as-Democracy Meme
Conclusion:  Our Age of Cynicism
About the Authors
Index
 



Philip Dalton is assistant professor and chair of speech communication, rhetoric and performance studies at Hofstra University. He teaches courses in political communication, argumentation and debate, qualitative research methods and intercultural communication.
 
Eric Mark Kramer is professor of communication at the University of Oklahoma.  He is also affiliate faculty in the College of International Studies.
 


andere Formate
weitere Titel der Reihe