Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Promoting Active Learning
Strategies for the College Classroom
von Chet Meyers, Thomas B Jones
Verlag: Wiley
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-55542-524-1
Erschienen am 17.05.1993
Sprache: Englisch
Format: 235 mm [H] x 157 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 510 Gramm
Umfang: 224 Seiten

Preis: 44,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 2. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

44,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

"Gives an abundance of practical advice on how active learning techniques can be used by teachers across the disciplines. Using real-life examples, the authors discuss how various small-group exercises, simulations, and case studies can be blended with the technological and human resources available outside the classroom. The book is engagingly written for all classroom teachers." --Stephen Brookfield, distinguished professor of education, University of St. Thomas, St. Paul, Minnesota



CHET MEYERS is professor of humanities at Metropolitan State University, Minnesota, where he also served as coordinator of faculty development for ten years. He is author of Teaching Students to Think Critically (Jossey-Bass, 1986). THOMAS B. JONES is professor of history at Metropolitan State University. He is a contributing author to Educating Managers (Jossey-Bass, 1986).



UNDERSTANDING ACTIVE LEARNING.

1. The Case for Active Learning.

2. What Active-Learning Is and How It Works.

3. Creating an Active Learning Environment.

STRATEGIES AND TECHNIQUES.

4. Informal Small Groups.

5. Cooperative Student Projects.

6. Simulations.

7. Case Studies.

RESOURCES THAT ENCOURAGE ACTIVE LEARNING.

8. Integrating Reading Materials and Guest Speakers.

9. Using Technology Effectively.

10. Developing and Assessing Instructional Expertise.