Bücher Wenner
Michael Grüttner im Gespräch über "TALAR UND HAKENKREUZ"
09.10.2024 um 19:30 Uhr
The Popularity Code
von Stephanie Faris
Verlag: Aladdin Paperbacks
Reihe: Mix
Taschenbuch
ISBN: 978-1-5344-4519-2
Erschienen am 28.04.2020
Sprache: Englisch
Format: 193 mm [H] x 127 mm [B] x 16 mm [T]
Gewicht: 180 Gramm
Umfang: 256 Seiten

Preis: 8,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 26. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

8,50 €
merken
zum E-Book (EPUB) 7,90 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext

Stephanie Faris knew she wanted to be an author from a very young age. In fact, her mother often told her to stop reading so much and go outside and play with the other kids. After graduating from Middle Tennessee State University, she somehow found herself working in information technology. But she never stopped writing. When she isn’t crafting fiction, Stephanie is indulging her gadget geek side by writing for online technology sites. Her work is regularly featured on the small business blogs for Intuit and Go Payment, and she is a featured columnist for SmallBizTechnology.com. She lives in Nashville with her husband.



When the students in her middle school become obsessed with a new website called SlamBook, Faith Taylor decides to find out which classmates are leaving negative posts and retaliates with her own harmful comments.


andere Formate
weitere Titel der Reihe