Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Understanding Public Relations
Theory, Culture and Society
von Lee Edwards
Verlag: SAGE Publications
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-5264-2214-9
Auflage: First Edition
Erschienen am 17.04.2018
Sprache: Englisch
Umfang: 288 Seiten

Preis: 52,49 €

Inhaltsverzeichnis

Chapter 1: Starting points: Defining socio-cultural research in public relations
Chapter 2: Public relations as promotion: The production and circulation of meaning
Chapter 3: Public relations, discourse and power
Chapter 4: A political economy of public relations
Chapter 5: Deliberative democracy and public relations
Chapter 6: Public relations and the public sphere
Chapter 7: Public Relations and globalisation
Chapter 8: Public relations as an occupational field: The professional project
Chapter 9: Race and Class in / and PR
Chapter 10: Feminist public relations: Performativity, Black feminism, postfeminism
Chapter 11: Ethics, Public Relations and Society
Chapter 12: Conclusion: Public relations beyond the organisation


andere Formate