Bücher Wenner
Volker Kutscher liest aus "RATH"
18.11.2024 um 19:30 Uhr
Networked Business Models in the Circular Economy
von Adam Jab¿o¿ski, Bogdan Nogalski, Agnieszka Anna Szpitter
Verlag: Business Science Reference
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-5225-7850-5
Erschienen am 05.07.2019
Sprache: Englisch
Format: 260 mm [H] x 183 mm [B] x 22 mm [T]
Gewicht: 816 Gramm
Umfang: 328 Seiten

Preis: 247,60 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 30. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

247,60 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Economic changes in a globalized world require businesses to create new management practices to remain competitive and successful. While a network paradigm is a key management development, the effective application of this paradigm in organizational practice is complicated by differing interpretations and approaches. Therefore, it is important to thoroughly understand the applicable factors and mechanisms to an efficacious business network. Networked Business Models in the Circular Economy provides innovative insights into achieving synergy through the cooperation of many business partners and organizations and adapting operational strategies for the whole network. While highlighting topics such as smart mobility, digital solutions, and green supply chain, this publication is ideally designed for organizational managers, entrepreneurs, economists, management scientists, business analyzers, financial consultants, researchers, and students seeking current research on the dynamical contributions required to achieve mutual growth.