Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Disruptive Technologies for Business Development and Strategic Advantage
von Anatoly V. Zhuplev
Verlag: Business Science Reference
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-5225-4148-6
Erschienen am 22.06.2018
Sprache: Englisch
Format: 260 mm [H] x 183 mm [B] x 26 mm [T]
Gewicht: 932 Gramm
Umfang: 392 Seiten

Preis: 237,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 2. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

237,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

The proliferation of entrepreneurship, technological and business innovations, emerging social trends and lifestyles, employment patterns, and other developments in the global context involve creative destruction that transcends geographic and political boundaries and economic sectors and industries. This creates a need for an interdisciplinary exploration of disruptive technologies, their impacts, and their implications for various stakeholders widely ranging from government agencies to major corporations to consumer groups and individuals. Disruptive Technologies for Business Development and Strategic Advantage is a critical scholarly resource that explores innovation, imitation, and creative destruction as critical factors and agents of socio-economic growth and progress in the context of emerging challenges and opportunities for business development and strategic advantage. Featuring coverage on a broad range of topics such as predictive value, business strategy, and sustainability, this book is geared towards entrepreneurs, business executives, business professionals, academicians, and researchers interested in strategic decision making using innovations and competitiveness.