Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Communication and Learning
von Paul Witt
Verlag: De Gruyter Mouton
Reihe: ISSN Nr. 16
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-5015-1073-1
Erschienen am 12.09.2016
Sprache: Englisch
Format: 246 mm [H] x 175 mm [B] x 47 mm [T]
Gewicht: 1471 Gramm
Umfang: 776 Seiten

Preis: 250,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. Oktober.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

In this volume, leading scholars from the fields of communication, educational psychology, and international education address what is known about the strategic role of interpersonal communication in the teaching/learning process. Instruction often involves spoken communication that carries information from teacher to learner, and in these instances the teacher's skillful and strategic use of language has a measurable impact on learning outcomes. Thus, the cumulative findings of instructional communication research are instrumental in maximizing the efficiency and effectiveness of both teaching and learning. Major sections of this volume include: Historical and Theoretical Foundations
Instructor Characteristics and Behaviors
Student Characteristics and Outcomes
Pedagogy and Classroom Management
Teaching and Learning Communication Across the Life-span

This handbook serves researchers, professors, and graduate students by surveying the collective findings of research and experience concerning the intentional activity of teaching and learning.



Paul L. Witt, Texas Christian University, USA.


andere Formate
weitere Titel der Reihe