Bücher Wenner
Mirna Funk liest und spricht über "Von Juden lernen"
10.10.2024 um 19:30 Uhr
Teaching Early Years
Theory and Practice
von Amanda Thomas, Karen Mcinnes
Verlag: Shanaya Wagh
Taschenbuch
ISBN: 978-1-4739-4626-2
Erschienen am 02.01.2018
Sprache: Englisch
Format: 231 mm [H] x 185 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 408 Gramm
Umfang: 200 Seiten

Preis: 48,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 25. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

This book takes a genuine theory and practice approach and looks at the main areas of global early years curricula, dedicating a chapter to each. It also includes discussion of key elements of early years education such as play, assessment and SEND.



Chapter 1: Introduction - Amanda Thomas and Karen McInnes
Chapter 2: What can we learn from UK Early Years curricula? - Claire Pescott
Chapter 3: Child development in practice - Karen McInnes and Holly Gallan
Chapter 4: Play and playfulness: The foundation of learning and development - Karen McInnes and Natacha Yuen
Chapter 5: Understanding well-being in the Early Years - Alyson Lewis and Lucy Rees
Chapter 6: Playing with words - becoming a reader and writer - Rhiannon Packer, Philippa Watkins and Marc Hughes
Chapter 7: Developing mathematical confidence in the Early Years - Catherine Jones
Chapter 8: Becoming a scientist through an experiential pedagogy - Amanda Thomas, Karen Parker, Carole Carter and Clare Griffiths
Chapter 9: Inspiring creativity in the Early Years - Catherine Jones and Francine Davies
Chapter10: Into the great outdoors: Opportunities and experiences - Alyson Lewis and Rebecca Poole
Chapter 11: Conclusion - Amanda Thomas and Karen McInnes


andere Formate