Bücher Wenner
Volker Kutscher liest aus "RATH"
18.11.2024 um 19:30 Uhr
Political Campaigning in the Information Age
von Ashu M. G. Solo
Verlag: Information Science Reference
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-4666-6062-5
Erschienen am 02.06.2014
Sprache: Englisch
Format: 286 mm [H] x 221 mm [B] x 26 mm [T]
Gewicht: 1264 Gramm
Umfang: 400 Seiten

Preis: 226,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

226,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Technology and the Internet especially have brought on major changes to politics and are playing an increasingly important role in political campaigns, communications, and messaging. Political Campaigning in the Information Age increases our understanding of aspects and methods for political campaigning, messaging, and communications in the information age. Each chapter analyzes political campaigning, its methods, the effectiveness of these methods, and tools for analyzing these methods. This book will aid political operatives in increasing the effectiveness of political campaigns and communications and will be of use to researchers, political campaign staff, politicians and their staff, political and public policy analysts, political scientists, engineers, computer scientists, journalists, academicians, students, and professionals.