Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Customers Love 'Em or Lose 'Em
57 Ways to Love Your Customers
von Vinay Kumar
Verlag: iUniverse
Hardcover
ISBN: 978-1-4620-5658-3
Erschienen am 27.09.2011
Sprache: Englisch
Format: 203 mm [H] x 127 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 163 Gramm
Umfang: 144 Seiten

Preis: 15,20 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

15,20 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

o Do you love your customers?
o Do they know it?
o Do they love you?
One of the biggest reasons businesses lose customers is indifference. Simply put, if you don't love your customers, somebody else will, earning their business. Without customers, you have no business.
When your customers feel loved, they buy more, buy more often, are more loyal, are willing to pay more, and they refer you to others. And you also end up lowering your costs associated with business development.
Based on my years of business experience that includes B2B and retail sales, marketing and customer service, I wrote this book to share with you 57 ways you can love your customers, in ways that are truly meaningful and memorable.
Applying these will help you strengthen your business relationships and your business, make business more enjoyable, and make you much more money.