Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Reach the Highest Standard in Professional Learning
Resources
von Karen Hawley Miles, Anna Sommers, Patricia Roy
Verlag: Corwin
Hardcover
ISBN: 978-1-4522-9207-6
Erschienen am 16.03.2016
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 212 Gramm
Umfang: 138 Seiten

Preis: 30,80 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 5. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

30,80 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Secure the resources needed to support educator professional growth!
Learning Forward is a leader in understanding and advancing professional learning that leads to student success. This series explores Learning Forward&



Introduction to the Series - Stephanie Hirsh
The Learning Forward Standards for Professional Learning
The Resources Standard
About the Authors
1. Introduction - Karen Hawley Miles & Anna Sommers
A Comprehensive Framework for Improving Instruction
A Methodology for Quantifying Professional Growth & Support
Findings from Professional Growth and Support Spending Analyses
Opportunities to Shift and Maximize Professional Learning Resources
Constraints and Challenges
Ensuring Strong Return on Investment and Financial Sustainability of Professional Growth & Support
Conclusion
Appendices
Resources
Endnotes
2. TIME: The Resource a School Can Manage to Create More Effective Instruction - Patricia Roy
Restructuring Time for Collaborative Learning
Engage Faculty Members
Fulfilling the Promise of Collaborative Time
Final Word
References
3. The Case Study - Valerie Von Frank
Using This Case Study
Shifting Resources
Maintaining PLCS, Late Starts
Instructional Coaches
Walk-Throughs and Instructional Rounds
A New Form of Evaluation
Salina Intermediate School
Support Staff for Teachers
PLCs
Saturdays
Additional Learning Time
Walk-Throughs
Reducing Professional Learning Not an Option
References
Personal Testimonies
Index