Bücher Wenner
Vorlesetag - Das Schaf Rosa liebt Rosa
15.11.2024 um 15:00 Uhr
Power Cues
The Subtle Science of Leading Groups, Persuading Others, and Maximizing Your Personal Impact
von Nick Morgan
Verlag: Harvard Business Review Press
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-4221-9350-1
Erschienen am 13.05.2014
Sprache: Englisch
Format: 217 mm [H] x 151 mm [B] x 28 mm [T]
Gewicht: 400 Gramm
Umfang: 272 Seiten

Preis: 29,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 14. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

29,50 €
merken
zum E-Book (EPUB) 31,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Leadership speaking coach and communication consultant Nick Morgan brings to bear new brain and other behavioral science research on how humans communicate, toward creating a new, more scientific method that will help leaders and aspiring leaders of all stripes to communicate more effectively. 



Nick Morgan, founder of Public Words Inc., is one of America’s top communication and speech coaches. He is a former Fellow at Harvard’s Kennedy School of Government, where he was affiliated with the school’s Center for Public Leadership. From 1998 to 2003, he served as editor of the Harvard Management Communication Letter. He is the author of the acclaimed book, Working the Room, reprinted in paperback as Give Your Speech, Change the World.


andere Formate