Bücher Wenner
Volker Kutscher liest aus "RATH"
18.11.2024 um 19:30 Uhr
Better Learning Through Structured Teaching: A Framework for the Gradual Release of Responsibility
von Douglas Fisher, Nancy Frey
Verlag: ASCD
Taschenbuch
ISBN: 978-1-4166-3060-9
Erschienen am 23.07.2021
Sprache: Englisch
Format: 224 mm [H] x 152 mm [B] x 10 mm [T]
Gewicht: 204 Gramm
Umfang: 165 Seiten

Preis: 30,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 30. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

30,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

The definitive guide to the gradual release of responsibility--an instructional framework any teacher can use to promote successful learning and develop self-directed learners.



Douglas Fisher is a professor of educational leadership at San Diego State University and a teacher leader at Health Sciences High & Middle College. He is a member of the California Reading Hall of Fame and was honored as an exemplary leader by the Conference on English Leadership. He has published numerous articles on improving student achievement, and his books include The Purposeful Classroom: How to Structure Lessons with Learning Goals in Mind; Enhancing RTI: How to Ensure Success with Effective Classroom Instruction and Intervention; Checking for Understanding: Formative Assessment Techniques for Your Classroom; How to Create a Culture of Achievement in Your School and Classroom; and Intentional and Targeted Teaching: A Framework for Teacher Growth and Leadership.