Bücher Wenner
Vorlesetag - Das Schaf Rosa liebt Rosa
15.11.2024 um 15:00 Uhr
Intentional Conceptual Change
von Paul R. Pintrich, Gale M. Sinatra
Verlag: Routledge
Taschenbuch
ISBN: 978-1-138-97292-6
Erschienen am 13.05.2016
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 26 mm [T]
Gewicht: 706 Gramm
Umfang: 492 Seiten

Preis: 75,10 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 21. November.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Biografische Anmerkung
Klappentext

Contents: Preface. G.M. Sinatra, P.R. Pintrich, The Role of Intentions in Conceptual Change Learning. Part I: Cognition, Metacognition, and Intentional Conceptual Change.M. Ferrari, N. Elik, Influences on Intentional Conceptual Change. N. deLeeuw, M.T.H. Chi, Self-Explanation: Enriching a Situation Model or Repairing a Domain Model? P. Thagard, R. Zhu, Acupuncture, Incommensurability, and Conceptual Change. M.G. Hennessey, Metacognitive Aspects of Students' Reflective Discourse: Implications for Intentional Conceptual Change Teaching and Learning. M.L. Luque, The Role of Domain-Specific Knowledge in Intentional Conceptual Change. Part II: Epistemological and Social/Motivational Factors in Intentional Conceptual Change.T. Andre, M. Windschitl, Interest, Epistemological Belief, and Intentional Conceptual Change. L. Mason, Personal Epistemologies and Intentional Conceptual Change. A.A. diSessa, A. Elby, D. Hammer, J's Epistemological Stance and Strategies. C. Hynd, Conceptual Change in Response to Persuasive Messages. S.A. Southerland, G.M. Sinatra, Learning About Biological Evolution: A Special Case of Intentional Conceptual Change. E. Linnenbrink, P.R. Pintrich, Achievement Goals and Intentional Conceptual Change. Part III: Prospects and Problems for Models of Intentional Conceptual Change.S. Vosniadou, Exploring the Relationships Between Conceptual Change and Intentional Learning. G. Hatano, K. Inagaki, When Is Conceptual Change Intended? A Cognitive-Sociocultural View. P.R. Pintrich, G.M. Sinatra, Future Directions for Theory and Research on Intentional Conceptual Change.



Gale M. Sinatra, Paul R. Pintrich



This volume is intended for scholars and graduate students studying knowledge acq and change. They come from a broad array of disc including educ psych, dev psych, sci educ, cog sci, and learning and instruction.


andere Formate