Bücher Wenner
Michael Grüttner im Gespräch über "TALAR UND HAKENKREUZ"
09.10.2024 um 19:30 Uhr
Learning to Read the Numbers
Integrating Critical Literacy and Critical Numeracy in K-8 Classrooms. A Co-Publication of The National Council of Teachers of English and Routledge
von David J. Whitin, Phyllis E. Whitin
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 5 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-136-90733-3
Erschienen am 13.09.2010
Sprache: Englisch
Umfang: 144 Seiten

Preis: 54,99 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Showing that being a critical reader of numerical information is an essential part of literacy today, this book offers strategies and examples teachers can use to help students become both critical composers and critical readers of texts.



David J. Whitin teaches mathematics education courses in the Elementary Education Department at Wayne State University.

Phyllis E. Whitin teaches language arts education courses in the Elementary Education Department at Wayne State University.



Preface

1. Learning to Read the Numbers: It's Everybody's Business

2. Getting What You Ask For: Examining the Question

3. Definitions and Categories: Deciding What Gets Counted

4. Creating the Visual: Playing Statistical Hide and Seek

5. What We Don't Know: Critiquing the Sample and the Conclusions

6. Learning to be Critics: A Case Study of Children's Television Advertising

Appendix A

Appendix B

Appendix C

References

Index


andere Formate