Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
The Ambiguity of Teaching to the Test
Standards, Assessment, and Educational Reform
von William A. Firestone, Roberta Y. Schorr, Lora F. Monfils
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-135-62421-7
Erschienen am 12.04.2004
Sprache: Englisch
Umfang: 112 Seiten

Preis: 54,49 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book provides research-based recommendations about how state policy, local schools, and district administration can support more challenging instruction in the context of mandated district, state, and national standardized testing.



William A. Firestone, Roberta Y. Schorr, Lora F. Monfils



Contents: Preface. W.A. Firestone, R.Y. Schorr, Introduction. R.Y. Schorr, S. Bulgar, J.S. Razze, L.F. Monfils, W.A. Firestone, Teaching Mathematics and Science. L.F. Monfils, W.A. Firestone, J.E. Hicks, M.C. Martinez, R.Y. Schorr, G. Camilli, Teaching to the Test. W.A. Firestone, L.F. Monfils, R.Y. Schorr, J.E. Hicks, M.C. Martinez, Pressure and Support. W.A. Firestone, L.F. Monfils, M. Hayes, T. Polovsky, M.C. Martinez, J.E. Hicks, The Principal, Test Preparation, and Educational Reform. K. Bulkley, J. Fairman, M.C. Martinez, The District and Test Preparation. G. Camilli, L.F. Monfils, Test Scores and Equity. R.Y. Schorr, W.A. Firestone, Conclusion. Appendices: Methods. Teacher Questionnaire. Principal Interview Guide. Teacher Interview Guide. Coding Scheme. Codes for Classroom Observation Data.


andere Formate