Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
It's Not Just PR
Public Relations in Society
von W. Timothy Coombs, Sherry J. Holladay
Verlag: John Wiley & Sons
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 2 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-118-55409-8
Auflage: 2. Auflage
Erschienen am 08.07.2013
Sprache: Englisch
Umfang: 168 Seiten

Preis: 30,99 €

30,99 €
merken
Klappentext

In the second edition of their award-winning book, W. TimothyCoombs and Sherry J. Holladay provide a broad and thorough look atthe field of public relations in the world today and assess itspositive and negative impact on society's values, knowledge,and perceptions.
* Uses a range of global, contemporary examples, frommulti-national corporations through to the non-profit sector
* Updated to include discussion of new issues, such as the roleand limitations of social media; the emergence of IssuesManagement; how private politics is shaping corporate behavior; andthe rise of global activism and the complications of working in aglobal world
* Covers the search within the profession for a definition of PR,including the Melbourne Mandate and Barcelona Principles
* Balanced, well organized, and clearly written by two leadingscholars


andere Formate