Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
The Handbook of International Advertising Research
von Hong Cheng
Verlag: Wiley
Reihe: Handbooks in Communication and Media
E-Book / PDF
Kopierschutz: Adobe DRM


Speicherplatz: 5 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-1-118-37849-6
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 21.01.2014
Sprache: Englisch
Umfang: 656 Seiten

Preis: 150,99 €

Klappentext

This timely handbook brings academic excellence to internationaladvertising research in the form of 28 contributions from over 40leading scholars. The handbook's comprehensive treatmenthighlights existing knowledge, reports major findings across thesubject, and recommends directions and agendas for futureresearch.
* Fills the existing gap between the rapid growth in scholarlyresearch on international advertising and the pressing need formore high-quality research in the area
* Covers 28 major areas in international advertising research,with contributions from more than 40 international advertisingscholars based in over 10 countries or territories
* Comprehensive treatment includes the history of internationaladvertising, audiences and media, strategy and execution, contenteffects, regulation, ethics, and advertising education
* Highlights existing knowledge in international advertising,reports major findings on a broad range of topics, and offersexpert recommendations on directions for future research
* Contributors represent the most highly respected academicsamong international advertising researchers


andere Formate