Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Qualitative Research Methods in English Medium Instruction for Emerging Researchers
Theory and Case Studies of Contemporary Research
von Jack K. H. Pun, Samantha M. Curle
Verlag: Taylor & Francis Ltd
Reihe: Qualitative and Visual Methodologies in Educational Research
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-1-032-45131-2
Erschienen am 20.06.2023
Sprache: Englisch
Format: 144 mm [H] x 223 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 290 Gramm
Umfang: 136 Seiten

Preis: 64,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 26. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Biografische Anmerkung
Klappentext
Inhaltsverzeichnis

Samantha Curle is Assistant Professor in the Department of Education at the University of Bath, UK.

Jack Pun is Assistant Professor in the Department of English Language and Literature at the City University of Hong Kong.



This timely book will guide researchers on how to apply qualitative research methods to explore English Medium Instruction (EMI) issues such as classroom interactions, teachers' and students' perceptions on language and pedagogical challenges, and stakeholders' views on the implementation of EMI.



Introduction: qualitative research methods in English-medium instruction for emerging researchers 1. Using Q methodology to better understand subjectivity in EMI 2. How to conduct a multimodal classroom discourse analysis 3. The use of epistemic network analysis in analysing classroom discourse in EMI-science classrooms 4. Using corpus linguistics and grounded theory to explore EMI stakeholders' discourse 5. Affordances of conversation analysis for investigating EMI classroom talk 6. Moving beyond language in EMI research: a multimodal and multichannel analytical framework to visualise classroom practices 7. A narrative enquiry into EMI instructors' linguistic and pedagogical needs 8. Engaged methodological approach in the study of language ideologies in EMI policies


andere Formate
weitere Titel der Reihe