Bücher Wenner
Mirna Funk liest und spricht über "Von Juden lernen"
10.10.2024 um 19:30 Uhr
English in the Disciplines
A Multidimensional Model for ESP Course Design
von Christoph Hafner, Lindsay Miller
Verlag: Taylor & Francis
Reihe: Routledge Research in English for Specific Purposes
Taschenbuch
ISBN: 978-1-032-33902-3
Erschienen am 13.06.2022
Sprache: Englisch
Format: 226 mm [H] x 152 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 454 Gramm
Umfang: 312 Seiten

Preis: 55,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 17. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

The context for the teaching and learning of English for specific disciplinary purposes is undergoing profound changes under the influence of economic globalization and new digital communication technologies. English in the Disciplines demonstrates how fundamental principles of ESP, to tailor language learning materials to the needs of sp



Christoph A. Hafner is Associate Professor in the Department of English, City University of Hong Kong.

Lindsay Miller is Associate Professor in the Department of English, City University of Hong Kong.



Part 1: Principles and Practice in ESP Course Design

Chapter 1: Introduction

Chapter 2: Approaches to English for Specific Purposes

Chapter 3: Case Study: The English for Science Course

Chapter 4: Researching English in the Disiplines

Part 2: Dimensions of ESP Course Design

Chapter 5: Learner Autonomy

Chapter 6: Genre

Chapter 7: Multimodality and Digital Literacies

Chapter 8: Plurilingual Practices

Chapter 9: Project-Based Learning and Collaboration

Part 3: Theoretical Insights for ESP Course Design

Chapter 10: The Multidimensional Model


andere Formate
weitere Titel der Reihe