Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Merriam's Guide to Naming
von Lisa Merriam
Verlag: Red Toad Press
Taschenbuch
ISBN: 978-0-9820829-3-5
Auflage: Second Editin
Erschienen am 15.05.2013
Sprache: Englisch
Format: 234 mm [H] x 156 mm [B] x 7 mm [T]
Gewicht: 181 Gramm
Umfang: 122 Seiten

Preis: 15,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 20. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

15,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext

Naming is the first--and some say hardest--step in creating a brand. This guide gives you practical advice and real-world examples that help you get past the frustration, cut the expense, and avoid common mistakes and pitfalls in naming your company or product. Inside, you will find: - What worked for the world's biggest brands - The key criteria of a great name - What common advice is nonsense that you should avoid - How to create, evaluate and implement your name - Navigate past the stumbling blocks that waste your tme and cost you money - Dealing with the challenge of domain names - Addressing complex issues such as how company names relate to product names, renaming, and naming for mergers and acquisitions - Now with expanded tools for finding names and creating new ideas Merriam's Guide to Naming provides you with a proven process that works for small-budget start-ups and scales for billion dollar global organizations.