Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Responsive Curriculum Design in Secondary Schools
Meeting the Diverse Needs of Students
von Douglas Fisher, Nancy Frey
Verlag: Globe Pequot Publishing Group Inc/Bloomsbury
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8108-4030-0
Erschienen am 19.11.2001
Sprache: Englisch
Format: 280 mm [H] x 210 mm [B] x 8 mm [T]
Gewicht: 381 Gramm
Umfang: 148 Seiten

Preis: 81,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 2. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

81,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

More than ever before, as they teach to an increasingly diverse population, educators need a clear, concise guide to designing and implementing responsive curriculum. This book, built around the lessons of classroom teachers, provides the 'how' of instruction design. The first section identifies the most important components of design: addressing standards, designing multiple assessments, identifying richly detailed source materials, and creating interrelated lessons and culminating activities. Section two expands on the needs of diverse learners, and the concluding section contains a completed instructional plan, easily adaptable to your content and grade level.



Professor, San Diego State University, California



Part 1 Acknowledgments Part 2 Introduction Part 3 Section One: Designing Responsive Curriculum Chapter 4 Standards, Expectations, and Essential Questions Chapter 5 Design Multiple Formal and Informal Assessments Chapter 6 Identify Richly Detailed Source Material Part 7 Section Two: Instructional Considerations Chapter 8 Designing Interrelated Daily Lessons and Culminating Activities Chapter 9 Literacy Instruction wih the Content Area Chapter 10 Effective Grouping for Instruction Chapter 11 Using Technology as a Learning Tool Chapter 12 Focus on Diverse Learners Part 13 Section Three: Completed Lesson Plan Part 14 References


andere Formate