Bücher Wenner
Volker Kutscher liest aus "RATH"
18.11.2024 um 19:30 Uhr
Worth Striking for
Why Education Policy Is Every Teacher's Concern (Lessons from Chicago)
von Isabel Nuñez, Gregory Michie, Pamela Konkol
Verlag: Teachers College Press
Reihe: Teaching for Social Justice
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8077-5626-3
Erschienen am 20.02.2015
Sprache: Englisch
Format: 226 mm [H] x 155 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 295 Gramm
Umfang: 160 Seiten

Preis: 37,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 6. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

37,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Written by activist educators, Worth Striking For speaks to teachers about the drastic changes in the landscape of public education, and focuses on what they need to know about the debates and complex issues of reform affecting their lives and professions. The book identifies the most significant shifts in education policy, including how policy has affected the broader educational purposes of schools.



Isabel Nuñez is an associate professor in the Center for Policy Studies and Social Justice at Concordia University Chicago, coeditor of Diving In: Bill Ayers and the Art of Teaching into the Contradiction, and an associate editor for Multicultural Perspectives. Gregory Michie is a public school teacher in Chicago, senior research associate at the Center for Policy Studies and Social Justice at Concordia University Chicago, and author of Holler if You Hear Me, Second Edition. Pamela Konkol is an associate professor of educational foundations and social policy and director of the Center for Policy Studies and Social Justice at Concordia University Chicago.


weitere Titel der Reihe