Bücher Wenner
Vorlesetag - Das Schaf Rosa liebt Rosa
15.11.2024 um 15:00 Uhr
Help Seeking in Academic Settings
Goals, Groups, and Contexts
von Stuart A Karabenick, Richard S Newman
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-8058-5219-6
Erschienen am 03.03.2006
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 21 mm [T]
Gewicht: 621 Gramm
Umfang: 340 Seiten

Preis: 186,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 20. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

186,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

First Published in 2006. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.



Karabenick, Stuart A.; Newman, Richard S.



Contents: W. McKeachie, Foreword. Preface. S.A. Karabenick, Introduction. R. Butler, An Achievement Goal Perspective on Student Help Seeking and Teacher Help Giving in the Classroom: Theory, Research, and Educational Implications. N.M. Webb, M. Ing, N. Kersting, K.M. Nemer, Help Seeking in Cooperative Learning Groups. T.M. Kempler, E.A. Linnenbrink, Helping Behaviors in Collaborative Groups in Math: A Descriptive Analysis. S. Volet, S.A. Karabenick, Help Seeking in Cultural Context. B.A. Sandoval, F. Lee, When Is Seeking Help Appropriate? How Norms Affect Help Seeking in Organizations. L.R. Alexitch, Help Seeking and the Role of Academic Advising in Higher Education. W. Collins, B.C. Sims, Help Seeking in Higher Education Academic Support Services. R.S. Newman, Students' Adaptive and Nonadaptive Help Seeking in the Classroom: Implications for the Context of Peer Harassment. V. Aleven, B.M. McLaren, K.R. Koedinger, Towards Computer-Based Tutoring of Help-Seeking Skills. R.S. Newman, Implications and Future Research: Where Do We Go From Here?