Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Reconstructing the Common Good in Education
Coping with Intractable American Dilemmas
von Larry Cuban, Dorothy Shipps
Verlag: Stanford University Press
Taschenbuch
ISBN: 978-0-8047-3863-7
Erschienen am 01.05.2000
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 154 mm [B] x 17 mm [T]
Gewicht: 408 Gramm
Umfang: 304 Seiten

Preis: 35,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 8. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

35,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

"Every library with serious contemporary affairs or education collections will want this intelligent book."--C. A. Cunningham, University of Chicago
". . . . This book does something that is unique in our headlong rush to change, reform, punish, or criticize education. Its thoughtful essays pause and reflect on what public education means in America. . . . [Reconstructing the Common Good in Education] is relevant for both historians and those in education policy. . . .[It] provides useful ideas and material for both."--American Studies International



Larry Cuban is Professor of Education at Stanford University. He is the author, most recently, of How Scholars Trumped Teachers: Change Without Reform in University Curriculum, Teaching, and Research. Dorothy Shipps is Assistant Professor of Education at Teachers College, Columbia University.