Bücher Wenner
Volker Kutscher liest aus "RATH"
18.11.2024 um 19:30 Uhr
Multiple Indicators
An Introduction
von John L. Sullivan, Stanley Feldman
Verlag: Sage Publications
Reihe: Quantitative Applications in t Nr. 15
Hardcover
ISBN: 978-0-8039-1369-1
Erschienen am 01.11.1979
Sprache: Englisch
Format: 216 mm [H] x 140 mm [B] x 5 mm [T]
Gewicht: 123 Gramm
Umfang: 88 Seiten

Preis: 46,40 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 3. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

46,40 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

A presentation and critique of the use of multiple measures of theoretical concepts for the assessment of validity (using the multi-trait multi-method matrix) and reliability (using multiple indicators with a path analytic framework).



John L. Sullivan is Associate Professor of Media & Communication at Muhlenberg College in Allentown, PA. He earned his B.A. in German and Media Studies from Pomona College and his M.A. and Ph.D. in Communication from the Annenberg School for Communication at the University of Pennsylvania. Dr. Sullivan's research explores the links between media industries and systems of social and economic power. More specifically, he focuses on audience constructions within media organizations, the implementation of U.S. media policies, and the political economy of cultural production. Recently, Dr. Sullivan has begun a longer-term project to study the political economy of free, open source software (F/OSS) movements.


weitere Titel der Reihe