Bücher Wenner
Mirna Funk liest und spricht über "Von Juden lernen"
10.10.2024 um 19:30 Uhr
Preparing for Inclusive Teaching
Meeting the Challenges of Teacher Education Reform
von Elizabeth Bondy, Dorene D Ross
Verlag: State University of New York Press
Reihe: Suny Series, Teacher Preparati
Taschenbuch
ISBN: 978-0-7914-6358-1
Erschienen am 10.02.2005
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 155 mm [B] x 21 mm [T]
Gewicht: 454 Gramm
Umfang: 331 Seiten

Preis: 37,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 23. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

37,50 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (PDF) 37,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Grounded in the reform effort of a large state university with a history of excellence in teacher education, this book provides teacher educators and institutions with a valuable resource for navigating the choppy waters of reform process, tell the story of the University of Florida's efforts in the mid-1990s to unify general and special education in its teacher education program. The book examines various aspects of the reform process, explains challenges faced by teacher educators within today's context and particularly within the context of large research institutions, presents strategies leaders use to keep reform on track in spite of challenges, and includes detailed descriptions of the nature and structure of the reformed program.



At the University of Florida's School of Teaching and Learning, Elizabeth Bondy is Professor of Elementary Teacher Education and Dorene D. Ross is Professor of Elementary Teacher Education. They are the coauthors (with Diane W. Kyle) of Reflective Teaching for Student Empowerment: Elementary Curriculum and Methods.


andere Formate
weitere Titel der Reihe