Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Redesigning Teaching: Professionalism or Bureaucracy?
von William A. Firestone, Beth D. Bader
Verlag: Global Academic Publishing
Reihe: Suny Series, Teacher Preparati
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-7914-1123-0
Erschienen am 15.10.1992
Sprache: Englisch
Format: 22 mm [H] x 159 mm [B] x 234 mm [T]
Gewicht: 544 Gramm
Umfang: 275 Seiten

Preis: 99,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 11. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

99,00 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Redesigning Teaching provides concrete case studies of school districts implementing teacher reforms. The cases describe the changes, give the history and dynamics of each project, examine how teachers respond to new policies and procedures, and tell how state policy affects local efforts to change teaching. The book also suggests that while short-term improvements can be accomplished through bureaucracy, serious reform requires professionalization. The authors identify challenges that state governments, school administrators, and teachers' associations must face if they really want to professionalize teaching.



William A. Firestone is Professor of Education at Rutgers University's Graduate School of Education and is Senior Research Fellow at the Consortium for Policy Research in Education. His previous books include Great Expectations for Small Schools: The Limitations of Federal Projects; School Context and School Change; Change and Effectiveness in Schools: A Cultural Perspective; and Rethinking Effective Schools.

Beth D. Bader is Research Associate with the Consortium for Policy Research in Education at Rutgers University and Coordinator for the New Jersey Educational Policy Fellowship Program.


weitere Titel der Reihe