Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Community Media
A Global Introduction
von Ellie Rennie
Verlag: Globe Pequot Publishing Group Inc/Bloomsbury
Reihe: Critical Media Studies: Institutions, Politics, and Culture
Hardcover
ISBN: 978-0-7425-3925-9
Erschienen am 27.07.2006
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 13 mm [T]
Gewicht: 371 Gramm
Umfang: 224 Seiten

Preis: 59,30 €
keine Versandkosten (Inland)


Dieser Titel wird erst bei Bestellung gedruckt. Eintreffen bei uns daher ca. am 5. Dezember.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

59,30 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This concise text will help readers understand the ongoing fascination with do-it-yourself media around the world. Ellie Rennie explains how community media has, since its beginning, challenged the mainstream. A clear and useful guide for students, Community Media lays out the terrain in which community media theory and advocacy have located themselves, including the ideals of participation, community, and social change.



Ellie Rennie is an associate professor and principle research fellow in media and communication at Swinburne University of Technology. She gained her PhD from Queensland University of Technology.



Chapter 1 Introduction Chapter 2 1 Community Chapter 3 2 Access and Free Speech Chapter 4 3 Quality and the Public Interest Chapter 5 4 Diversity Chapter 6 5 Development Chapter 7 6 Access Reconfigured Chapter 8 7 Self-Representation Chapter 9 Useful websites Chapter 10 Bibliography


andere Formate
weitere Titel der Reihe