Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Power to Teach
Learning Through Practice
von Wendy Robinson
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-7130-0227-0
Erschienen am 22.04.2004
Sprache: Englisch
Format: 241 mm [H] x 164 mm [B] x 15 mm [T]
Gewicht: 386 Gramm
Umfang: 168 Seiten

Preis: 243,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 13. Oktober in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Inhaltsverzeichnis


In the United Kingdom up to the recent past - unlike other countries - very little attention has been paid to the art of pedagogy, that is, the means by which relevant skills, knowledge and attitudes can be transmitted to the classroom teacher.
This book deals with these problems in a straightforward and practical manner. The core of the book deals with the various practical models of training and links them very closely with current developments, particularly the specific key requirements for the newly designed 'advanced skill' specified by the DfEE two years ago.
Equally important is the examination of existing literature and practice, culminating in an attempt to formulate a theory of teaching. This promises to initiate a lively and long-overdue debate on the topic.



Tables, Acknowledgements, Abbreviations, 1 Introduction, 2 Teaching: Art, Craft or Science?, 3 The Teacher as Trainer, 4 Learning Through Practice I Bridging the Theoretical Divide: Masters and Mistresses of Method, 5 Learning Through Practice II Model and Demonstration Schools, 6 Learning Through Practice III Evaluating Student Teachers 'Power to Teach', 7 Towards a Theory of Teaching, Bibliography, Index


andere Formate