Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Stephen Hawking
My First Stephen Hawking
von Maria Isabel Sanchez Vegara
Illustration: Matt Hunt
Verlag: Quarto
Reihe: Little People, BIG DREAMS Nr. 21
Pappbuch
ISBN: 978-0-7112-4590-7
Erschienen am 04.02.2020
Sprache: Englisch
Format: 158 mm [H] x 128 mm [B] x 25 mm [T]
Gewicht: 186 Gramm
Umfang: 24 Seiten

Preis: 9,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und schon ab dem 25. November in der Buchhandlung abholen

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

9,50 €
merken
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung

Board book editions of the "Little People, BIG DREAMS" series, offering inspirational life stories focusing on the childhood experiences of historical positive role models. Matt Hunt and illustration partnership Brosmind provide the art for these books on Stephen Hawking and Muhammad Ali respectively.



Maria Isabel Sánchez Vegara, born in Barcelona, Spain, is a writer and creative director in constant search of new concepts for children's books. In 2014, she created a book for her two twin nieces for their birthday, which shortly thereafter became the first book in the Little People, BIG DREAMS series. This multimillion-copy bestselling series of picture books explores the lives of outstanding people. From Mahatma Gandhi to Aretha Franklin, to Prince, Sánchez Vegara researches complex careers and makes them accessible to young children, with her unique and mindful style of writing. She works with a diverse team of illustrators to make each book lively, eye-catching and motivating. Working for more than fifteen years for clients in top advertising agencies, her books combine creativity with learning, aiming to establish a new and fresh relationship between children and pop culture. ​


weitere Titel der Reihe