Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
The Practitioner as Teacher - Updated Edition
von Brian Dolan, Sue Hinchliff
Verlag: Elsevier Health Sciences
Taschenbuch
ISBN: 978-0-7020-7423-3
Auflage: 4th edition
Erschienen am 22.06.2017
Sprache: Englisch
Format: 192 mm [H] x 234 mm [B] x 9 mm [T]
Gewicht: 360 Gramm
Umfang: 168 Seiten

Preis: 38,00 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 29. November in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

38,00 €
merken
zum E-Book (PDF) 23,99 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Inhaltsverzeichnis
Klappentext

Chapter 1. How we learn and how we can help others to learn

Chapter 2. How to make your teaching effective

Chapter 3. How to use competencies in teaching

Chapter 4. How to support learners

Chapter 5. How to assess teaching and learning



Mentors for student nurses and newly registered nurses will welcome the revised

fourth edition of this trusted handbook on how to teach others: peers, students,

patients and relatives. It is written in a user-friendly style, 'talking through' strategies

with the reader. This is a practical 'How to' guide, rather than an academic treatise,

with particular emphasis on the use of competencies.

¿ Learning objectives begin each chapter

¿ Sets teaching within the context of nursing and education

¿ Aids the teaching of reflective learning

¿ Activities and exercises are incorporated into each chapter

¿ Presents real world examples of the application of teaching in practice

¿ Kirkpatrick evaluation model

¿ Competency-based practice

¿ SCARF - Status, Certainty, Autonomy, Relatedness and Fairness in education

¿ Revalidation with the NMC

¿ Accreditation of Prior Experiential Learning (APEL)


andere Formate