Bücher Wenner
Bianca Iosivoni liest aus "Bad Vibes"
01.03.2025 um 19:30 Uhr
Facilitating Learning in Practice
a research based approach to challenges and solutions
von Dawn Morley, Kathy Wilson, Natalie Holbery
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / EPUB
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 1 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-0-429-85831-4
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 30.05.2019
Sprache: Englisch
Umfang: 86 Seiten

Preis: 43,49 €

Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

This book presents five significant areas of practice learning for student nurses and midwives and provides a guiding resource for practitioners at a time of significant change in the ethos and structure of practice learning



Dawn A. Morley is Postdoctoral Research Fellow at Southampton Solent University.

Kathy Wilson is Associate Professor and Head of Practice-based Learning within the School of Health and Education at Middlesex University, London.

Natalie Holbery is Head of Nurse Education, University College London Hospitals (UCLH).



1. Introduction Kathy Wilson, Natalie Holbery and Dawn Morley 2. Socialisation and comprehensive orientation Lynn Quinlivan, Shoba Sookraj, Julie Moody, Anne Levington and Colin Taylor 3. 'Helpful Others': recognising informal support networks for students in the clinical setting Alison Dexter, Pam Hodge and Helen O'Toole 4. Student peer support and learning Kathy Wilson, Nora Cooper and Maurina Baron 5. Academic-practice partnerships Sinead Mehigan, Laura Pisaneschi and Justin Mc Dermott 6. Expansive Learning Natalie Holbery, Dawn Morley and Joady Mitchell 7. Recommendations for future practice education: Next Steps Kathy Wilson, Natalie Holbery and Dawn Morley


andere Formate