Bücher Wenner
Denis Scheck stellt seine "BESTSELLERBIBEL" in St. Marien vor
25.11.2024 um 19:30 Uhr
Integrating Computer Science Across the Core
Strategies for K-12 Districts
von Tom Liam Lynch, Gerald Ardito, Pam Amendola
Verlag: Taylor & Francis
E-Book / PDF
Kopierschutz: kein Kopierschutz


Speicherplatz: 6 MB
Hinweis: Nach dem Checkout (Kasse) wird direkt ein Link zum Download bereitgestellt. Der Link kann dann auf PC, Smartphone oder E-Book-Reader ausgeführt werden.
E-Books können per PayPal bezahlt werden. Wenn Sie E-Books per Rechnung bezahlen möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

ISBN: 978-0-429-51350-3
Auflage: 1. Auflage
Erschienen am 24.03.2020
Sprache: Englisch
Umfang: 152 Seiten

Preis: 39,49 €

Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis


Tom Liam Lynch is Director of Education Policy at the Center for New York City Affairs and Editor-in-Chief of InsideSchools.org at The New School, USA, and a former education technology professor, English teacher, and school district official for the New York City Department of Education.

Gerald Ardito is Associate Professor of Computer Science Education at Manhattanville College, USA. He was previously a middle school science teacher and Assistant Professor of STEM-D Education at Pace University, USA.


Pam Amendola is an English teacher at Dawson County High School in Dawsonville, Georgia, and previously taught British and American literature at Brookwood High School in Snellville, Georgia, USA.



1. The Emergence of Computer Science in K-12 Schools 2. A Blueprint for Embedding Computer Science into Learning and Teaching 3. Abstraction 4. Algorithms 5. Programming 6. Data 7. Networking 8. Getting Started


andere Formate