Bücher Wenner
Wer wird Cosplay Millionär?
29.11.2024 um 19:30 Uhr
Super PAC!
Money, Elections, and Voters After Citizens United
von Conor M Dowling, Michael G Miller
Verlag: Taylor & Francis
Reihe: Routledge Research in American Nr. 16
Gebundene Ausgabe
ISBN: 978-0-415-83302-8
Erschienen am 17.03.2014
Sprache: Englisch
Format: 229 mm [H] x 152 mm [B] x 18 mm [T]
Gewicht: 431 Gramm
Umfang: 194 Seiten

Preis: 206,50 €
keine Versandkosten (Inland)


Jetzt bestellen und voraussichtlich ab dem 11. Dezember in der Buchhandlung abholen.

Der Versand innerhalb der Stadt erfolgt in Regel am gleichen Tag.
Der Versand nach außerhalb dauert mit Post/DHL meistens 1-2 Tage.

206,50 €
merken
Gratis-Leseprobe
zum E-Book (EPUB) 57,49 €
zum E-Book (PDF) 57,49 €
klimaneutral
Der Verlag produziert nach eigener Angabe noch nicht klimaneutral bzw. kompensiert die CO2-Emissionen aus der Produktion nicht. Daher übernehmen wir diese Kompensation durch finanzielle Förderung entsprechender Projekte. Mehr Details finden Sie in unserer Klimabilanz.
Klappentext
Biografische Anmerkung
Inhaltsverzeichnis

Since 2010, the judiciary has decided that corporations and labor unions may freely spend in American elections, and that so-called "Super PACs" can accept unlimited contributions from private citizens for the purpose of buying election advertising. Using campaign finance data, election returns, advertising archives, a public opinion survey, and interviews with congressional candidates in the 2012 election, Super PAC! provides unprecedented insight into the behavior of these organizations, and how they affect public opinion and voting behavior. The first in-depth exploration of the topic, this book will make significant contributions in both political science and applied policy.



Conor M. Dowling is Assistant Professor of Political Science at University of Mississippi.

Michael G. Miller is Assistant Professor of Political Science at University of Illinois, Springfield.



Introduction. 1. Citizens United. 2. Rise of the Super PAC. 3. Money in Elections. 4. Does it Matter Where Money Comes From? 5. Super PAC Ads in the 2012 Presidential Election. 6. Public Opinion of Campaign Finance After Citizens United. 7. Prospects for Campaign Finance Reform.


andere Formate
weitere Titel der Reihe